بازهم ماجراي پل عابر پياده

علي رقم نصب پل عابر پياده در تقاطع خيابان صنايع دودج با اتوبان شيراز تخت جمشيد يعني همان (گِل شيره معروف) هنوز اين پل قابل استفاده نيست.

ماجرا از اين قرار است كه فاصله پله اول اين پل تا سطح زمين حدود يك متر است و با اين توصيف عملا عبور و مرور انجام نمي گير يا به كندي صورت مي گيرد و تماس هاي اهالي و پي گيري هم نتيجه اي نداشته است.

جهت برون رفت از اين مشكل مثل هميشه چند راه حل وجود دارد كه بايد يكي از گزينه هاي مناسب را انتخاب كرد:

1- با توجه به اينكه همگي خواهان فراگير شده ورزش هستند بهتر است اهالي محترم در رشته پرش از روي مانع يا پرش ارتفاع شركت كنند و پس از توفيق در پرش از ارتفاع يك متري به راحتي خود را به پله اول اين پل برسانند و شايد برايشان جايزه اي هم ترتيب بدهند. از آن طرف پل هم با يك پرش 2 متري و خيز به پايين مي توانند شانس خودشان را براي يك صعود و سقوط موفق امتحان كنند. براي بار اول عبور اين چنيني لازم است مسولين يك آمبولانس جهت مصدوم احتمالي آماده كنند.

2- كساني كه قصد عبور از اين پل دارند يك نفر را همراه داشته باشند تا زير پاي آنها را بگيرد و صعود موفقي داشته باشند اگر دستش به جيبش مي رسد مي تواند  يك تبعه غير ايراني استخدام كند تا او را در اين كار كمك كند كلي هم اشتغال ايجاد نمايد.

3- مثل گذشته پل را نايده بگيرند و دل به دريا بزند و از عرض اتوبان عبور نمايد يا مثل  گذشه مثل بعضي ها به ملكوت اعلي مي پيوندند يا به احتمال 50% به سلامتي عبور مي كنند.

براي مسافرين نوروزي و غير نوروزي هم هكذا.

چند توصيه:

خواهران در خانه بنشينند و تا اطلاع ثانوي از رفتن به شيراز از اين مسير خوداري كنند.

افراد مسن هم به فرض اينكه نقص پل برطرف شود چون نمي توانند از اين همه پله بالا بروند و پايين بيايند راهي نداردند كه بگردند بدنبال اكسير جواني و بعد از آن مراحل ورزش و پرش را از سر بگيرند.

اگر صبر و تحمل هم دارند فعلا به جناب اجل بگويند به سراغشان نيايد چون ممكن است در صد سال آينده پل زير گذر هم كه خواست اهالي است احداث شود.

 توصيه مي شود كسي خودش را به بيماري نزند و به عبارتي كسي از اين پس حق مريض شدن ندارد.

در صورت رفع نشدن مشكل اين پل ، عكس آن منتشر مي شود

اگر بازه هم حل نشد فيلمش را منتشر مي كنيم

اگر بازهم نشد فراخوان عمومي مي ديم به ورزش اجباري